2018年1月6日 星期六

無所事事下, 唯有自己去玩航拍.

冬日-20~30度裡, 我真係開始越來越懶, 成日都唔想出街, 出街就只想去商場, 一入商場就只有購物, 沒有其他事可以做.

本來, 都有些女網友約我出來, 不過, 大多都是找人幫忙, 我又真係幫唔到佢地D奇難雜症了(大多都關於佢地想不勞而獲). 其實, 加國這裡都好方便, 出錢請人幫佢地, 就一切會OK, 最多請人回來, 眼大睇唔到, 佢地自己落小小手力, 去搞掂佢囉.

我自己有部航拍, 無國內大彊果D咁專業, 續航力得8分鐘, 最驚就係飛到湖上水上無電跌左落來, 咁就慘了. 

不過, 都有少少可以出場的.





6 則留言:

  1. 湖上水上 都唔驚...都結了冰

    回覆刪除
  2. 8分鐘又真係短咗啲,不過影出來好靚呀,安全情況下影多啲靚雪景畀我地欣賞下啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 8分鐘是一半的續航力, 過左POINT OF NO-RETURN, 就返唔到來了.

      刪除
  3. 這幅相咁靚、可以用來做聖誕卡都得喎!

    回覆刪除