2018年1月18日 星期四

加國唐人再鬼打鬼, 嘿..... 有排嘆呀!

最近多倫多發生一件奇事, 11歲中東難民的女兒, 聲稱在上學途中, 被一名亞裔男子剪去其回教頭巾. 嗱....... 聲稱案發地點呢, 就係港人聚居的仕喜堡, WARREN 夾 SHEPPARD大道. 個細路女咁講, 分明係指住我地唐人姐...... 

其實, 本來唐人聽到咁, 都已經覺得好煩嘛, 俾人咁來鬧鬼, 點知D政客為求撈政治資本, 仲講: "我的心己經飛到跳到被襲擊年青女孩的身上, 她似乎因為宗教信仰而受到襲擊, 我無法想像, 她有多害怕!"

最後, 多倫多警方講, 這件事根本沒有發生過. 即是..... 個靚妹自己老作. 嗱, 咁就好黑人憎了, 一個咁細的靚妹, 佢D家人都會事後去問清楚佢全件事情嘛, 攪到見報/上新聞發報會, 上埋國際頭條, 即是佢D家人一早已經斷定我地唐人會咁做, 這個就不能不令人心寒了, 要對這些人加以防範. 

不過, 事件更令人心寒的, 還有咖...... 大家有無想過, 為何多倫多警方會咁肯定無發生過? 全件事, 原本係死無對證喎! 唯一可能, 就是.... 加國政府跟熊貓國政府一樣, 在公眾場所有很多監視鏡頭嘛! 其實, 我不反對係公眾地方裝監視鏡頭, 維持治安, 是必要的, 但係, 這個係加國憲法是不容許的, 即是有人在違法地下操作. 最大鑊的是, 加國政客和傳媒竟然用這事來大加抽水, 撈取公共視聽的油水..... 睇完我的分析之後, 大家對加國的人權和政客本質, 是否更清晰呢? 唯一安慰的, 因為某些人違法操作, 我地唐人唔洗食這隻死貓.

PS: 其實, 老作事件, 在宗教群體內最容易發生, 因為D人唔會先用理性去思考, 一切都好似D政客咁, 慌死人地覺得佢地冷血, 又或被指唔屬靈..... 遲出聲, 給別人先拿了發言權. 

這個, 令我想起前幾日, 果個超市老闆娘, 講佢親戚嫁左俾個伊朗人, 我真係鄧佢擔心. 

以前, 係華人教會裡認識很多米女來移民, 個個都好似對華人男性有著不共戴天的不滿咁(其實問題出係米女佢地屋企D男人身上), 唉, 好啦, 現在個個嫁哂了, 但這些米女的家族遺傳中的德性影嚮下, 當然大大鑊的家庭問題, 等著佢地去頭痕啦. 不過, 希望這些米女就唔該唔好再來煩住別人了, 還要搵人幫佢地, 因為以前佢地已經煩夠別人了, 現在應該知個羞字點寫了.





4 則留言:

  1. 政客都係有利益先會幫人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但今次佢地奶左野, 已經無哂華人選票

      刪除
  2. 回覆
    1. 比ME TOO的性侵事件更勁, 這次是虛報宗教欺凌.... 令人更慶, 更大火光1.

      刪除