2018年1月16日 星期二

昨天有網上朋友仔, 問我股票.....

其實, 哈哈哈, 大家都唔洗我彈出來講啦, 嘻嘻嘻...... 升升升升升..... 呵呵呵..... 我好有自知之明咖. 

在這些雞犬升天的日子裡, 真係好難叫人唔好買唔好入市咖喎, 不過, 我對美股總有少少嗡風可以貢獻一下的. 

老美現在通過減稅呢, 仲係減企業稅喎, 即是未來1-2年內, 這些一切, 將會反映在美企的股價上. 不會一時三刻內反映出來, 因為是螺旋相互交替咁去減, 上遊製造商先嚐到減稅的甜頭, 才到下遊製造商等到可以減成本, 利潤才會慢慢升, 真係可能要等1-2年才知道, 減稅如何強化企業營利的幅度, 現在人人都係度估估下囉.

所以, 以前PE10-15的制造業股票, 一早已經升左好多, 現在才入市買美股呢, 只是博那些未能被人計算出來的企業營利呀. 不過, 這個升幅也可以幾可觀咖, 可能還有10-30%的水位. 

不過, 我一向叫人買股揸到退休後, 食股息來當退休金嘛, 而老美減稅法案, 其實都只是到2025年左右, 不是永遠都係咁減法, 所以, 現在在美股已經被人用減稅概念, 炒高了不少下, 任何好似我揸股等退休的朋友仔呢, 就要留意了, 現在入市買, 就不可以天長地久, 同股票做人世了, 呵呵呵.....

2 則留言:

  1. 退休金喱個概念唔錯,多謝JJ哥教路wakakaka....

    回覆刪除
  2. 咁我手上幾隻股票唔放啦,放到退休先...........

    回覆刪除