2017年8月13日 星期日

見到D人咁, 離遠一些.

有次我帶我父親去檢查身體, 我地要先去技術員做測試, 再由醫生因應測試結果來用藥和劑量. 

其實, 我父親就算後生時英語流利, 到老左總係會遲頓左, 跟很多老人家一樣, 尤其入去醫院, 心情緊張, 測試過程又繁複, 隨時配合唔到個測試要求, 所以我跟埋父親去, 幫下佢做翻譯.

不過, 那位由大6來的中年女技術員, 就問我父親, 為何要個仔來翻譯? 為何生活左加國幾十年英文都唔好? 之後, 佢又解釋得唔好, 又唔俾時間我慢慢同我父親解釋, 做做下就嫌我麻煩, 趕了我出去, 當然我父親就不會做個測試得好了. 有好幾個重要部份, 做唔到. 

做完測試, 我見我父親緊張到面都紅埋, 我當然一句得佢, 我父親年紀咁大, 做這些測試又難, 又無我在佢身邊, 我父親隨時心臟有事咖.

見個醫生時, 本來我見大家係中國人, 都無想過煮佢米, 但我爸爸就同個醫生講左..... 個醫生嚇了跳, 因為這個可以構成歧視指控.

我第二次帶我父親去再做測試, 這次個大6女人無趕我出去, 俾我翻譯, 我父親個測試就做得好了. 

不過, 佢個心態真係有點問題. 這次就來問我家庭狀況, 我都唔係第一次俾人咁問, 當然知道下文係質個離婚中年女仕俾我, 或要我去教會. 我就立刻同佢講我年齡, 和我一向都是單身, 未結過婚. 不過, 佢真係不近人情, 明知去佢教會果D女人, 大部份離婚帶著仔女, 咁都要來強人所難.

PS: 我知道, 這些教會人仕日日見住D人, 入教會要佢地幫這個那個, 心裡好煩的, 佢一見到我父親要我翻譯, 佢就想起佢教會裡的麻煩事了, 但係我和父母從來都無麻煩過人, 一切都係我自己攪掂父母的事, 跟這些教會裡的人, 實在天淵之別. 

其實, 我雖然睇落30多D, 但我都講左我已經過左結婚年紀, 而且佢仲要係質D離婚有仔女的女人來俾我. 是的, 我明白, 這些離婚女人帶住子女, 入去教會要人幫, 令到這些教會人仕好煩, 我也好同情, 但我愛莫能助了, 我也有我父母要我去睇去理, 唔得閒幫人養仔女, 唔得閒帶D唔會英文的離婚女人去睇醫生.

就算我以前後生時去教會, 都係入去慕道, 從來無要過人來幫我.  不過, 最頂氣的, 這些教會人仕口口聲聲話我遲早要佢地幫, 所以, 提前來指到我陀陀轉. 現在見到這個大6中女技術員, 又令我想起以前的教會人仕, 都是同一種人, 主觀到死, 14年都看不出我入教會係慕道, 離開這些人遠一D, 係明智又應該的選擇.


1 則留言:

  1. 睇嚟、這教會的確係幫你、幫你找麻煩吖嘛!

    回覆刪除