2017年8月6日 星期日

為何香港沒有迫良為娼?

昨天講開迫良為娼, 多年前我都還以為香港仲有的, 但有次我回港, 同班舊同學出來旺角飲野, 其中有個舊同學, 知道這些地方裡的人生百態, 就好心來同我提醒我: "果邊有個女仔係咁望住你, 如果鐘意就買個袋俾佢, 係援交來咖." 我就問這舊同學, 如果個女仔慣左男人買野俾佢, 將來佢地點算好? 這舊同學答: "用慣玩慣, 無人搵佢援交, 就去撻囉! 再唔係, 出來做囉!" 之後, 我才明白到, 香港不再有迫良為娼, 大把女仔會做援交, 之後她們的人生道路就會.... 一條不歸路了. 這舊同學咁明白這道理, 他一定見盡這些事情發生.

當然, 我從不會誤解, 如果有女性望著我, 就是指那回事吧! 始終一樣米養百樣人. 不過, 始終有些人會這樣去錯誤解讀吧! 這個我也沒有辦法, 唯有去避免這些事情發生囉, 其實, 我是個一心娶妻生子的傳統男人, 我真係會真誠地去認識女方, 看看大家夾不夾的. 

而我, 像很多人一樣, 對人世間灰暗的一面, 都無能為力,  無論男或女, 皆因其內心原罪所使然, 都有可能去走歪了路, 唯一能做到的, 就是不加深或誘發人們彼此間更大的惡行吧!

沒有留言:

張貼留言