2017年8月14日 星期一

人的慣性心態, 決定了他們的命運.


在經濟快速起飛年代的人們, 慣性心態是努力立刻得到豐厚的回報,  回報少或未立干見影, 就不能動起他們努力的決心.

不過, 很多時候, 回報並不是一朝一夕的, 必須經多年的慮積而成的, 才會見到成效.

我在這裡對很多朋友說過, 投資出租物業, 是一盤回報不俗的生意, 但很多朋友誤解了不用努力, 或少少努力就有不俗的回報. 我其實是說, 相比開餐館開便利店開洗衣店, 出租物業是一份比較輕鬆和穩定賺錢的投資, 也是一盤不錯生意, 相比開餐館開便利店開洗衣店, 可能付出的時間和努力, 出租物業只是1/10到1/5左右. 

只是, 我有個朋友由大6來, 習慣左高速經濟發展, 習慣了用別人的低廉勞動力來為自己賺錢, 而自己不用動手去做. 只係係加國出租物業, 係要自己動手動腳去做, 頂多困難部份就請人回來做. 但係我這朋友就諗住自己唔做請人回來做, 但又不肯俾高人工. 我介紹俾佢D西人, 佢全都話貴, 好啦, 佢係微信上找同胞來做, 點知就同佢裝錯哂D野, 變成裝完一排就爛哂. 

昨天佢間出租物業有很多警車來到, 我第一次係加國見警察著鐵甲威龍, 用爆門裝備和催淚彈, 來捉疑犯. 皆因為佢慣左大6果邊好順境, 來到加國後就不加思考, 心急租屋出去, 沒留意租客的背境. 當然之後, 佢就真係大鑊了. 佢間出租物業原本已經被D衰租客, 整到溶溶爛爛, 現在警察一來破門後, 佢就更煩了. 佢前排仲買了部十幾萬的SUV豪車.

大6現在這些人的心態, 跟香港80-90年代十分相似, 經濟起飛嘛, 以為努力後一定立刻見到錢途, 又或光鮮外表就能驅使別人, 為他賺到錢, 又人工低. 但加國實際情況, 卻令佢太失預算, 真有點擔心佢了.

2 則留言:

  1. 人性多急攻近利、當知到錯嘅時候、往往已經太遲了!

    回覆刪除
  2. 華!!!好大獲喎!!
    但時有租屋俾人都好煩....都唔知哥個係咩人..好驚租霸

    回覆刪除