2017年6月7日 星期三

如果一國兩制瓜左柴.

前兩個月, 上邊大6那位基本法專家, 係基本法研討會上講, 如果香港兩制威脅一國, 兩制會失去存在價值喎,  佢還講得中肯和客氣一點, 大6上邊某些人和媒體, 就講得更令人擔憂.

一國兩制到了現在, 都只是執行了廿年也不夠. 真想像不到, 老鄧40年前, 竟然可以俾個50年的保用證書. 

大家可能會認為, 我JJ移左民啦, 洗乜理會香港現制度會否繼續執行? 其實我係好關心香港的事, 不單只我青梅竹馬阿豬女仲係香港住, 而且香港是我的後路, 加記有乜事(好似60年代東南亞排華咁), 我還可以"了"番來香港嘛! 

一國兩制如果無左, 有乜會影響到我?

1. 失去中加雙重國藉, 只有加藉 - 只有港澳人仕因為兩制, 移民外國後, 才仍有雙重國藉, 國內同胞就會自動喪失中國國藉. 

2. 不能再自由進出香港或深圳. 

3. 我本香港護照自動交效, 我會更難進入某些西方制裁的國家, 如伊朗和委內瑞拉. 

4. 我在外國出生的親戚和我, 將會更不想回香港探親, 跟中國的聯系將會更疏遠. 

5. 不會再視香港作為我第二的資金停留地, 也不會視香港為我第二居留地 - 既然一國兩制原本保用50年, 現在20年未夠就玩蛋, 即是大6對香港再沒有任何保證, 甚至大6任何保證都不能盡信.


8 則留言:

  1. 你係有雙重國籍身份,隨時可返港住呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過, 無錯一國兩制後, 就不會再有雙重國藉

      刪除
  2. 你有雙重國籍,將來你會係外國人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會, 依照現制度下, 我仍然是中國國藉, 除非....

      刪除
  3. 其實那些的謂專家講嘅話係雖然難聽、但亦不是完全冇道理。在大六揸拂人眼中、一國兩制失敗只係失面子、但對港人來說就係失去民主矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 上邊不單失面子, 而是整個南大門都會震動, 不是上邊講得咁輕鬆, 當然隨著回歸耐左, 震動越來越細.

      刪除
  4. 不過你住慣左加拿大...番香港應該都唔會慣了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有天加記住唔到落去, 就要搵定後路了, 就好似D人64後一樣.

      刪除