2017年6月23日 星期五

係啦係啦, 一於同佢開拖.

嘿..... 當奴友一上台做總統, 就話要同我地D加燦講話, 以前簽落D自由貿易條款唔算數, 要再傾過喎, 頂佢個X呀. 我地一眾加燦多年來調節經濟和工業模式, 都只係為左遷就自由貿易條款姐, 現在又話要重頭再傾過, 即係玩野姐, 以後就唔可以再相信乜乜條款了, 話改就改, 我地D加燦唔係好無保障. 

身為加燦的我呢, 我一定支持我地靚仔總理同隻當奴友開拖咖喎. 係啦, 就快埋檯傾了, 一於先俾D下馬威佢地睇下, 唔好當地D加燦流咖喎. 首先, 企硬係乳製品產品, 一於唔俾佢地入口, 睇下佢地北方的大型農場可以頂到幾耐, 之後, 就係減少賣電賣水, 哈哈哈, 之後就係縮減我地D加燦落美國購物的免稅額, 再之後, 我仲未諗到, 遲D再講...... 

PS: 大家睇當奴友笑都衰衰格格咁, 十足似隻當奴鴨咁. 




沒有留言:

張貼留言