2017年6月27日 星期二

為何某些人只能是泛泛之交呢?

最近認識了一位在我這裡滿地可的女網友, 因為她由中國領館裡, 拿到些免費門票, 類似國內春晚的一些民餘表演, 就來找我去一起看. 

之後, 我當然不會咁衰仔, 請了她兩次食飯, 當然不會讓人家不快或不滿, 客客氣氣的跟人談天說地. 

男性如我, 人到我這個年紀, 就不太想同人拍拖, 但我真不知道女性了. 當她一知道我是半個上海人半個香港人, 就開始點批和標籤這2種人. 

其實, 這2種人都十分要面, 要爭做中國人中的第一嘛, 可能係咁, 就攪到其他中國人對這2種人不滿了. 

通常女性對男性有這種批評態度, 而不是遠離, 只有2種可能性, 一是可能那男極度樣衰, 又偏要係女性身邊累累貢, 博大霧, 二是可能那女性對那男性有特別感覺吧! 

對我來說, 可能更像第二個可能吧! 其實一直由年青到現在, 我交友, 不太看重對方的外貌, 主要看看對方能否跟我相處得好, 能否不用太大動作就能理解我的想法, 並且不會來誤會我. 

可惜, 這女網友一埋檯, 就好像同我唔妥咁, 第一說香港人現實, 第二說上海人會計算, 我心想, 就憑她的德性, 我仍然同她食左2餐飯, 不斷回佢短訊, 好言相向, 就已經說明她心中實在充滿偏見和誤解. 

前幾天, 佢終於俾番個安慰獎我, 她說, 這裡滿地可的中國男性很多心思不好, 不是追尋著數就是一夜情, 我是她在這裡少有遇見的好男人. 

不過, 怎樣也好, 她一開始就點評香港人上海人, 做個朋友已經是極限了, 不能再逾越這個層面, 一逾越朋友層面, 當她接觸我家人和我親戚, 又係咁樣點批香港人上海人, 那就不好了.

2017年6月26日 星期一

廉價大陸團風, 吹遍北美華人圈子.

有個朋友前幾天打電話來, 話佢報左660元加仔包機票包食包玩包"鴆沒"的7天北京遊行團. 佢可能上年去完華東7天團未夠皮了, 今年回去再嘆過. 

其實, 以前我係香港報團上去, 我都唔知幾唔鐘意俾人帶去"鴆沒", 真金白銀俾足團費後, 都仲係唔買野就唔放出來去景點; 我都唔知道點解我這朋友咁喜歡去, 可能佢要求低, 有玩有食有人帶住, 佢就開心. 

這朋友來同我咁講, 當然想找我陪佢一齊去, 貪我會煲煲冬瓜識體中文字, 佢仲想完左團之後, 自己四圍走勻大江南北. 嘩, 這樣咁高難度的事情, 我真係攪唔掂咖喎, 就算我係美加自己一個人能夠揸車去玩上一個月, 我咁樣的應變能力, 都唔敢係國內自己走來走去. 

最後, 我提議佢, 係深圳自己一個人四圍走下, 那裡的地鐵和公交都很安全, 這朋友立刻唔講收線, 你話佢幾現實呢? 

講真呀, 現在大6 用現錢都都未必打到的呀, 地鐵巴士的公交全都用儲值咭咖喎, 而且很多時一處鄉村一處例. 

不過, 又係真的, 660元加仔玩7天仲包埋機票, 我落去美國南部暖D的任何城市, 張機票都要600 加仔, 去夏威夷就更貴, 每天租車入油住宿, 點慳都要百5美金一天. 但我覺得, 咁樣爽過跟團去大陸喎, 這樣的大陸廉價團, 實在令人十分不舒服. 只但係, 買難受囉, 浪費寶貴時間之餘, 又達不到增廣見聞的作用.

2017年6月25日 星期日

人在下跌軌道中.

前幾日, 網友小T公子問了一個十分好的問題, 怎樣才知道來租我屋的人在上升軌道呢? P嗱嗱嗱, 老實講, 咁容易睇, 就唔洗咁多女仔揀錯老公啦! 

哈哈哈, 不過呢, 就..... 睇一個人是否在下跌軌道裡, 這個就十分容易了. 

實在太容易了 - 入不乎支! 入不乎支! 

舉個例, 有人來租我屋, 聲稱一邊打工一邊讀書, 做BARTENDER每天7小時, 底薪千六一個月(小費唔穩定, 唔計), 但稅後得番千二左右, 租+電+入油+食物+學費就無洒了. 只是佢欠債2萬(車按和咭數), 每月最低還款$550, 即是佢每月小費一定要有$550. P如果無每月$550小費, 佢一係無錢俾租, 一係自行扎砲捱飢抵餓, 一係佢斷供欠債等債主燒佢帳薄, 一係佢除左BARTENDER之外, 佢有個不可告人的收入來源, 事但一樣, 佢都可以成為問題租客, 就一定係係下跌軌道了. 

其實呢, 這個概念呀, 同女仔揀老公十分相似, 明明知道個男仔如果唔改改佢做人的觀念和態度, 就一定會沉下去嘛, 個女仔就唔好跟住個男仔癲埋一堆了.

嗱嗱嗱, 我JJ唔係講, 如果個男仔唔係咁, 就一定在上升軌道裡, 就一定嫁得過. 其實, 女仔決定嫁俾邊Q個, 男人決定娶乜水做老婆, 其實都係一項人生最大風險的事情, 比起我JJ投資買股票, 或走去買出租屋來收租, 風險就更大了. 

所以, 任何女仔如果聽完我咁講後, 都仲係婚姻不如意的話呢嗄, 咪來打我喎, 因為只能講到誰是在下跌軌道裡, 不能講到誰在上升軌道中嘛. 

PS: 所以呢, 真係唔明白點解D人結完婚後, 去投資時會咁細膽, 婚姻這家咁高風險的野, 佢地都兩脇插刀照上, 投資風險不比婚姻高呀, 佢地就懼首戄尾, 驚死蝕錢. 

有些人更寧願將D錢去買豪宅豪車, 一買入就唔見20%, 都唔肯去投資來錢生錢. 

哈哈哈, 我真係見到有人娶左大頭佛返來, 成日要佢買豪宅豪車, 就算佢點聰明有頭腦, 佢一生人就咁就蝕左了. 無法, 做人的態度和觀念, 決定了人的一生, D人唔改改佢錯誤的觀念和態度, 點叻都好, 都注定佢和佢身邊的人一世都.......

2017年6月24日 星期六

老董, 洗鬼你講咩?

最近老董又出來講野, 今次佢話, 2003年23條立唔到法, 阿爺開始對港燦起戒心. 

其實, 仲洗佢講咩, 任何一個有點頭腦的人, 由果時起, 都要開始醒目D啦. 

2004年後, 紅仔股票大舉來港上市, 當時大把人話D紅仔股票平, 一定起, 係咖, 又無講錯喎; 不過, 無情情咁大隻甲乸隨街跳, 就要知道人家咁做係有目的. 

當時, 我已經講左, 背後策畫這些事的人, 係高人, 唔好得罪這些人, 我地一眾港燦玩唔起咖. 

大家現在睇番返轉頭, 人家印D公仔紙出來, 換港幣, 來拼購港燦D企業, 直接參與港燦的經濟活動. 

人無遠慮必有近憂, 現在D港燦要港獨, 就要自己理好自己的事, 唔好又食又攞人著數, 咁多年來, 攞左咁多著數了, 上左癮咁, 戒都戒唔甩, 就唔該唔好口嗡嗡叫港獨啦, 就算人地唔抵制港燦閂水喉, 都俾人笑死啦. 

不過, 令到港燦攞著數, 攞到上左癮戒唔甩的人, 就係老董了, 佢任內的政策若果不是傾向溶合, 就係傾向靠阿爺, 當然普通港燦人人都哈哈咀笑, 唔洗捱生捱死就生活有著落, 但係聰明的港燦如我, 我已經估到佢乜乜葫蘆賣乜乜藥了. 家陣佢出來咁講野, 我反而覺得佢唔係咁講, 先至出奇呀!

2017年6月23日 星期五

係啦係啦, 一於同佢開拖.

嘿..... 當奴友一上台做總統, 就話要同我地D加燦講話, 以前簽落D自由貿易條款唔算數, 要再傾過喎, 頂佢個X呀. 我地一眾加燦多年來調節經濟和工業模式, 都只係為左遷就自由貿易條款姐, 現在又話要重頭再傾過, 即係玩野姐, 以後就唔可以再相信乜乜條款了, 話改就改, 我地D加燦唔係好無保障. 

身為加燦的我呢, 我一定支持我地靚仔總理同隻當奴友開拖咖喎. 係啦, 就快埋檯傾了, 一於先俾D下馬威佢地睇下, 唔好當地D加燦流咖喎. 首先, 企硬係乳製品產品, 一於唔俾佢地入口, 睇下佢地北方的大型農場可以頂到幾耐, 之後, 就係減少賣電賣水, 哈哈哈, 之後就係縮減我地D加燦落美國購物的免稅額, 再之後, 我仲未諗到, 遲D再講...... 

PS: 大家睇當奴友笑都衰衰格格咁, 十足似隻當奴鴨咁. 




2017年6月22日 星期四

租客苦瓜乾, 我就情緒低落了.

我JJ副業係做出租物業, 見盡人生百態, 也見盡人們的浮與沉. 

其實, 我自己十分希望見到D租客搬走時, 是滿滿的搬走, 可以升呢去買自己的物業, 有自己的一塊天地嘛. 

只是, 我見到的, 大多都是沉多, 浮起的反而少之又少. 

為到免了我繼續傷感下去, 我JJ決定在租客未搬入前, 要查家宅咁查佢地, 要佢地係有上升軌道的人, 才租俾佢地, 咁我就唔洗見到D租客苦埋塊面, 又唔洗令我情緒低落了. 

我情緒低落最大的原因, 並不是我父母開始年老, 而是見到D租客苦瓜乾咁樣的面口. 呵呵呵..... 

PS: 其實, 我JJ話將來開慈善廚房, 供應免費糊口食物俾人, 不過, 我情商真係可能會頂唔順咖喎, 日日見住D人咁慘慘, 我可能到時無哂我D創意和天份咖喎. 這個都係要諗清楚先好做呀.

2017年6月21日 星期三

才華天份值幾銀呢?

大家不要誤以為加國社會制度很公平, 誤以為有才華有天份就會有發圍機會. 其實係不一定的. 現在懷才不遇, 就打算走來加記碰機會, 這個不一定係好事.

我JJ副業做出租物業, 不單見到平常人見不到的人群, 而且更見到平常人見不到的深度, 因為人們來租我單位, 就要留下財政和信用資料.

不要以為做運動員係靠自己才華和天份, 其實一大部份係靠自己老豆和老母, 我有幾個租客係運動員, 年紀輕輕16/17歲, 原來一年教練費就2萬5加仔, 之後就係食宿和租金1萬5, 之後就係一年的輔助教育費5千(因為不能上學, 就要自己讀書來完成中學和預科) , 再加耐唔時回家的交通費, 又去左幾千, 一年無5萬開支都唔得咖. 這些人係由父母來簽租約的, 所以我知道佢地父母個個都年薪十幾萬, 才頂得順咁供個仔女來玩運動員這些人生方向咖. 

最梅的那個過氣冰球員租客, 初時以為佢以前做冰球員好好搵, 後來才發現佢只係打左2季正選, 而且仲只係一隊二流波隊樹打. 佢做教練本來有$150~250一個鐘咖, 只是佢中年發福後, 就無人搵佢做教練了. 唉..... 真陰公呢, 人到中年連教練都無人請佢了. 所以, 有個有錢父母, 好過自己有才華了.